Klachten


Ilaya Kids is pas tevreden als jij dat ook bent! Daarom zijn wij constant bezig om onze service en producten te verbeteren. Wij zijn dan ook erg blij met jouw feedback. Laat je bericht achter via onze contactpagina met jouw mening, ervaring en/of opmerkingen. Wij sturen binnen één werkdag een inhoudelijke reactie terug. 

KLACHT INDIENEN
Als je niet tevreden bent, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar +31 (075) 6128 400. We reageren altijd binnen één werkdag en doen altijd ons uiterste best om een geschikte oplossing te vinden.

Ben je toch niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur:

Stichting WebwinkelKeur
Bisschopstraat 18
7513AK Enschede

Kijk voor meer informatie op: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/ 

Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)